Üst MenüForum kuralları Üst MenüGenel Haberler Üst MenüSoru Sorun Üst MenüForum Takımı Üst MenüReaL Para Üst MenüVİP Bölüm Üst MenüTurnuval Forum
OyunJet Bütün Oyunlar
Yeni Konu Gönder Yeni Yorum Gönder
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 13 Oy - Ortalama: 2.92
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biraz pratik :).
Yazar Konu
onba55 Çevrimdışı
Yeni Üye
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 83
Edilen Teşekkürler: 2
Alınan Teşekkürler:
0 mesajında 0 kere
Üyelik Tarihi: 12-05-2012

Rep Puanı: 55
ReaL Para: -1051.70
Yorum: #1
Biraz pratik :).
Şimdi ben size 1-2 sorun vereceğim ve siz bunları yapmaya çalışacaksınız Açık Ağızlı Gülümseme.Yapan olmazsa yarına kadar ben güzelce açıklayıp cevapları vereceğim Gülümseme.

SORUN 1:

Kullanıcıdan bir kelime alıcak.Bu kelimeyi ters çevirecek ve ters çevrilmeden önceki kelime gibi okunuyorsa "Aynı okunur.",aynı okunmuyosa "Aynı okunmaz." desin.

Örneğin:

"ama" kelimesinin terside "ama" dır.Kullanıcı "ama" kelimesini girerse "aynı okunur" diyecek.

"ile" kelimesini tersi "eli" dir ve aynı okunmuyo Açık Ağızlı Gülümseme.Bunada "aynı okunmaz." diyecek.

SORUN 2:

Kullanıcıdan bir sayı alacak ve o sayı kadar uzunlukta aşağıdaki şekle benzer şekiller çizecek.

Mesela kullanıcı 5 sayısını girmiş olsun.
*****
****
***
**

Bunu çizmelidir.Bir örnek daha verim kullanıcı 10 sayısını girmiş olsun.
**********
*********
********
*******
******
*****
****
***
**

Bunu çizmelidir.

Bu kadar Açık Ağızlı Gülümseme.

Yapan arkadaş olursa yorum olarak açık kaynağı versin ve mantığını diğer arkadaşlara anlatacak biçimde yazarsa sevinirim Gülümseme.
(Bu konu en son: 04-07-2012 tarihinde, saat: 10:35 düzenlenmiştir. Konuyu düzenleyen: onba55.)
04-07-2012 10:34
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Oyuncu Çevrimdışı
Unity 3d - Ses & Dj
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 2,693
Edilen Teşekkürler: 268
Alınan Teşekkürler:
112 mesajında 137 kere
Üyelik Tarihi: 29-03-2012

Rep Puanı: 811
ReaL Para: 1691.10
Yorum: #2
RE: Biraz pratik :).
Vay seni akıllı kurnaz seni Açık Ağızlı Gülümseme. Nerden geldi aklına? Tövbe Yarabbim Açık Ağızlı Gülümseme

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
04-07-2012 10:36
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
onba55 Çevrimdışı
Yeni Üye
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 83
Edilen Teşekkürler: 2
Alınan Teşekkürler:
0 mesajında 0 kere
Üyelik Tarihi: 12-05-2012

Rep Puanı: 55
ReaL Para: -1051.70
Yorum: #3
RE: Biraz pratik :).
Sağol Açık Ağızlı Gülümseme.Ölesine derslere bakıyordum birden aklıma geldi Açık Ağızlı Gülümseme.Tutarsa devamıda gelir Gülümseme.
04-07-2012 10:57
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Oyuncu Çevrimdışı
Unity 3d - Ses & Dj
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 2,693
Edilen Teşekkürler: 268
Alınan Teşekkürler:
112 mesajında 137 kere
Üyelik Tarihi: 29-03-2012

Rep Puanı: 811
ReaL Para: 1691.10
Yorum: #4
RE: Biraz pratik :).
İnşallah Gülümseme

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
04-07-2012 11:02
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
ofgms Çevrimdışı
Yeni Üye
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 210
Edilen Teşekkürler: 1
Alınan Teşekkürler:
4 mesajında 4 kere
Üyelik Tarihi: 02-07-2012

Rep Puanı: 54
ReaL Para: -195.00
Yorum: #5
RE: Biraz pratik :).
yaparım da python la bakalım nasip....
04-07-2012 11:46
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
asimavi Çevrimdışı
@simavi
***
Gold Üye
Platin Üye

Yorum Sayısı: 717
Edilen Teşekkürler: 85
Alınan Teşekkürler:
42 mesajında 49 kere
Üyelik Tarihi: 15-01-2012

Rep Puanı: 187
ReaL Para: 920.00
Yorum: #6
RE: Biraz pratik :).
2. sorunun mantıgını yazıyım c derleyicimde hata verdi bir dll dosyası eksik diyor ama anlayamadım neyse kodun mantıgını yazıyım ben

x e kullanıcıdan sayı istenir
yeni 0 olan üç değişken olustur t,y ve z
for(y=0;y=<x;y++){
t=x-y;
for(z=0;z=<t;z++){
cout<<"*";
}
}

diğerinide mantıgını biliyorum ama bazı kodları unuttum lenght() ile uzunlugunu al.
x=0 ve y=karakter uzunluğu
z=karakter uzunluğu
for(int i=0;i<z;z++){
if(a[x]==a[y]){
farkli=1;
}else{
farkli=0;
break;
}
x++;
y--;
}
if(farkli==0){
cout<<"girilen karakterin tersi kendinden farklı";
}else{
cout<<"girilen karakterin tersi kendinden aynı";
}

bazı kodları su an tam hatırlamıyorum umarım mantıgını anlamıssınızdır

@simavi
04-07-2012 14:35
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Oyuncu Çevrimdışı
Unity 3d - Ses & Dj
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 2,693
Edilen Teşekkürler: 268
Alınan Teşekkürler:
112 mesajında 137 kere
Üyelik Tarihi: 29-03-2012

Rep Puanı: 811
ReaL Para: 1691.10
Yorum: #7
RE: Biraz pratik :).
Ağazım açık kaldı. Vaybe Açık Ağızlı Gülümseme

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
04-07-2012 18:10
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu Gönder Yeni Yorum Gönder


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Kurucu » Yönetici » Üst Yetkili » Yetkili » Platin Üye » Gold Üye » Silver Üye » Yeni Üye » Yasaklı Üye

Dost Linkler
İletişimReaLses Yukarı GitArşivRSS Beslemesi