Üst MenüForum kuralları Üst MenüGenel Haberler Üst MenüSoru Sorun Üst MenüForum Takımı Üst MenüReaL Para Üst MenüVİP Bölüm Üst MenüTurnuval Forum
OyunJet Bütün Oyunlar
Yeni Konu Gönder Yeni Yorum Gönder
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 36 Oy - Ortalama: 2.53
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity3D Klasik Can Sistemi
Yazar Konu
Mucit Çevrimdışı
Bilim, Teknoloji ve PC
*
Kıdemli Üye
Senarist
Coder

Yorum Sayısı: 2,236
Edilen Teşekkürler: 397
Alınan Teşekkürler:
44 mesajında 53 kere
Üyelik Tarihi: 15-01-2012

Rep Puanı: 410
ReaL Para: 1467.80
Yorum: #1
Unity3D Klasik Can Sistemi
Unity3D Klasik Can Sistemi
//Not: Sistem 10'ar sisteme dayalıdır.

var h00 : Texture2D; // can 0'ken ki can barı
var h10 : Texture2D; // can 10-0 ken ki can barı
var h20 : Texture2D; // can 20-10 ken ki can barı
var h30 : Texture2D; // can 30-20 ken ki can barı
var h40 : Texture2D; // can 40-30 ken ki can barı
var h50 : Texture2D; // can 50-60 ken ki can barı
var h60 : Texture2D; // can 70-60 ken ki can barı
var h70 : Texture2D; // can 80-70 ken ki can barı
var h80 : Texture2D; // can 90-80 ken ki can barı
var h90 : Texture2D; // can 100-90 ken ki can barı
var h100 : Texture2D; // can 100ken ki can barı
static var can = 100;


function Update () {




var g_can = gameObject.Find("g_can"); // g_can isimli GuiTexture

if(can>90) // eğer can 90'dan büyükse
{
g_can.guiTexture.texture = h100; // h100 isimli texture'i göster, bu demek oluyor ki can full
return;
}

else if(can>80) // can 80'den büyükse
{
g_can.guiTexture.texture = h90; // h90 isimli texture'i göster, bu demek oluyor ki 80-90 arası
return;
}

else if(can>70)
{
g_can.guiTexture.texture = h80; // yukardakiler gibi devam eder.
return;
}

else if(can>60)
{
g_can.guiTexture.texture = h70;
return;
}

else if(can>50)
{
g_can.guiTexture.texture = h60;
return;
}

else if(can>40)
{
g_can.guiTexture.texture = h50;
return;
}

else if(can>30)
{
g_can.guiTexture.texture = h40;
return;
}

else if(can>20)
{
g_can.guiTexture.texture = h30;
return;
}

else if(can>10)
{
g_can.guiTexture.texture = h20;
return;
}

else if(can>0)
{
g_can.guiTexture.texture = h10;
return;
}

else if(can<=0) // eğer can 0'a eşit veya 0'dan az ise
{
g_can.guiTexture.texture = h00; // h00'ı göster
Olme(); // ölme fonksiyonunu çalıştır.
return;
}
}

function Olme(){


}


////not2:Alıntıdır

Think different. Steve JOBS

İyi sanatçılar kopyalar, büyük sanatçılar çalar. Pablo PİCASSO

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.

Kendi Çalışmalarım:
Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız. - Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.

William Shakespeare in Kral Lear adlı kitabı olan bana ulaşsın!
Ben Türk55 im.
15-01-2012 16:57
kullanıcının web sitesini ziyaret et kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Seelance Çevrimdışı
Acemi Üye
*
Acemi Üye

Yorum Sayısı: 10
Edilen Teşekkürler: 0
Alınan Teşekkürler:
0 mesajında 0 kere
Üyelik Tarihi: 15-01-2012

Rep Puanı: 0
ReaL Para: 0.40
Yorum: #2
RE: Unity3D Klasik Can Sistemi
bende tam bunu arıordum çok çok teşeşkürler alıntı olmasayıdı iyi olurdu ama yine paylaşım için çok çok teşşekürler türk
15-01-2012 16:58
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
ActionHG Çevrimdışı
HG
*
Emektar Üye

Yorum Sayısı: 408
Edilen Teşekkürler: 5
Alınan Teşekkürler:
34 mesajında 53 kere
Üyelik Tarihi: 14-01-2012

Rep Puanı: 567
ReaL Para: 767.30
Yorum: #3
  Unity3D Klasik Can Sistemi
Alıntı olmasaydı keşke yinede sağol

Game Maker, Dev C++ ve Google SketcUp User
Ö.M.den (özellikle game maker hakkında) istediğiniz soruyu sorabilirsiniz yardım ederim.
15-01-2012 23:39
kullanıcının web sitesini ziyaret et kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Seven Çevrimdışı
Yeni Üye
*
Yeni Üye

Yorum Sayısı: 1
Edilen Teşekkürler: 0
Alınan Teşekkürler:
0 mesajında 0 kere
Üyelik Tarihi: 20-01-2012

Rep Puanı: 0
ReaL Para: 0.00
Yorum: #4
RE: Unity3D Klasik Can Sistemi
Bunu Nereye Atıcaz Biraz Acıklasaydınız Javaspricte yazdığımız da baska ne yapacağız
(Bu konu en son: 20-01-2012 tarihinde, saat: 17:55 düzenlenmiştir. Konuyu düzenleyen: Seven.)
20-01-2012 17:55
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Mistap Çevrimdışı
GameEditor
*
Emektar Üye

Yorum Sayısı: 841
Edilen Teşekkürler: 23
Alınan Teşekkürler:
63 mesajında 102 kere
Üyelik Tarihi: 16-01-2012

Rep Puanı: 578
ReaL Para: 820.61
Yorum: #5
RE: Unity3D Klasik Can Sistemi
evet acıklasaydın iyi olurduda yinede saol

Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.
23-01-2012 14:13
kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
TheBigToxin Çevrimdışı
Unity 3D Uzmanı
Yasaklı Kullanıcı

Yorum Sayısı: 64
Edilen Teşekkürler: 0
Alınan Teşekkürler:
0 mesajında 0 kere
Üyelik Tarihi: 29-07-2012
ReaL Para: 0.00
Yorum: #6
RE: Unity3D Klasik Can Sistemi
(20-01-2012 17:55)Seven Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekiyor. Üye Olabilmek İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.Bunu Nereye Atıcaz Biraz Acıklasaydınız Javaspricte yazdığımız da baska ne yapacağız

arkadaşım bak şimdi napıyorsun bililyormusun.

1)Yukarda kaplanlı bir logo var oraya tıkla.
2)Ana sayfaya dönecek oradan gamemakere tıkla
3)Gamemaker dersi sayfalarını aç.
4)Unit3dyi sil
5)Gamemaker indir
6)kurduktan sonra açtığın ders sayfaları ile öğrenmeye başla


Arkadaşım script tanıtmasını bilmeden unity3d bölümüne girmeye nasıl cesaret ediyorsun?,ben cryengine platformuna tıkklarken mousem titriyor :E

Öncelikle,bir azaltma belirlemelisin.Kısaca yazayım

Function OnCollisionEnter(garakter:collision){
if(garakter.gameObject==kursun) {
can -=10; }
}

eved garakter :E
(Bu konu en son: 30-07-2012 tarihinde, saat: 1:39 düzenlenmiştir. Konuyu düzenleyen: TheBigToxin.)
30-07-2012 1:30
kullanıcının web sitesini ziyaret et kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
EYETRON Çevrimdışı
Game Developer&3D
*
Kıdemli Üye

Yorum Sayısı: 1,487
Edilen Teşekkürler: 313
Alınan Teşekkürler:
64 mesajında 72 kere
Üyelik Tarihi: 03-03-2012

Rep Puanı: 165
ReaL Para: 891.38
Yorum: #7
RE: Unity3D Klasik Can Sistemi
Ellerine sağlık...

Cahile söz anlatmak, deveye hendek atlatmaktan zordur.
30-07-2012 1:36
kullanıcının web sitesini ziyaret et kullanıcının tüm mesajlarını bul Teşekkür Et Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu Gönder Yeni Yorum Gönder


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [DERS] Unity3D Facebook SDK kullanmak kolikman 6 3,321 11-05-2016 17:21
Son Yorum: Mucit
  MbK GameStudio Alımı *UNITY3D* MbKGameStd 3 683 24-09-2015 16:52
Son Yorum: RPG MAKER
  Unity3d Ders Kanalı <-Cihat Kökçü-> venqeful905 0 769 13-07-2015 18:34
Son Yorum: venqeful905
  Unity3D Ders Serisi fatih54 4 1,297 16-04-2015 3:14
Son Yorum: mmrsefa
Üzgün Unity3D Terrain Sorunu akıllıkobra 1 773 28-12-2014 22:48
Son Yorum: kotadusmani

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Kurucu » Yönetici » Üst Yetkili » Yetkili » Platin Üye » Gold Üye » Silver Üye » Yeni Üye » Yasaklı Üye

Dost Linkler
İletişimReaLses Yukarı GitArşivRSS Beslemesi